jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

Vårväder?

Kategori: Allmänt

Fysatan vad jag vill ha vår nu!!
Man ser hur snön sakta börjar smälta bort och hur asfalten kommer fram mer och mer, men jag vill ha värme nu..kunna gå ut utan att klä på sig en jävla massa extra är för mig ingen självklarhet..men det skulle vara en dröm som förverkligades! :)
Jag kan btw inte stava så bra, men ni förstår så det duger nog? :)

Snart ska jag ta skoterkörkort..jag längtar som fan!
Det är helgen den 23/3..okej det är ett tag kvar..MEN ÄNDÅÅÅ!!! :D :D

Nu ska jag käka..sen vid tolv ska jag ringa till The Studio i Stockholm för att fixa en tid så att pappa sen kan boka tågbiljetter. Jag fick ett presentkort där i julklapp av min faster Petra, "modell för en dag"..det kommer att bli jätte roligt tror jag! :D
Så nästa eller nästnästa fredag drar jag ner över en helg..lycka!



Hejhoppgummisnopp!
haha pappa..jag skojjade bara ;)

HEJOPP! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: