jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

Fortune cookie.

Kategori: Allmänt

Idag har det varit soft..
Jag åkte med min pappa in på stan, käkade kinamat..softade på bara :)
Det var välbehövligt med en far-dotter dag..ibland behövs sådant också!
Slänger upp tre bilder..det är min lyckokaka och glassen jag fick.
Det är SÄMST bildkvalité..jag tog bilderna med min mobil..men för att få dom till datorn var jag tvungen att fota mobilen med iPoden för att SEN ladda över dom till datorn..x'D
Så..varning för hemska bilder..:)



Om ni inte kan se vad det står så står det " Be on alert for a new opportunity".



GLASSEN VAR HUUUUR GOD SOM HELST!!!!!
Jag blev fet efter denna extrema måltid.


För en stund sedan så ringde världens underbaraste mormor, hon hade en skattjakt åt mig och mina två systrar. Hon sa åt oss en massa saker vi skulle säga och till slut fick vi en varsinn jättestor godispåse med lite märkvärdiga grejjer i..Helt bäst! :D




Detta är alltså innehållet på godispåsen.
Den består av:
  • En liten barnbok vid namn "Bobby Blåljus i mörkret"
  • En Pucko
  • En påse med godis
  • 20 kronor
  • En klubba
  • Två Domino
  • OCH en chkladpudding!

Jag har universums mest annorlunda mormoder, älskad! :D


Innehållet av godispåsen som var i godispåsen. :'D     Lycklig tjej.

Nu ska jag kolla på HIMYM och vara en lat livsnjutare.

Hejopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: