jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

LAT!

Kategori: Allmänt

Jag orkar inte skriva något vettigt idag..FÖRLÅT!
Bra dag, bra liv, lycklig tjej med bästa killen, fin ring som jag fått av byns smed Örjan..bild på den kommer senare. (Hade kunnat tagit bättre bilder på den om det inte hade varit så illa att jag glömt den hos Jim :)
Jag är en glad, lat och allmänt konstig tjej..TJA! :D

Om någon från klassen läser detta nu så borde ni veta en sak.. Jag kommer att gå runt och ta kort på alla i klassen lite då och då..för att i slutet av nian kunna slänga upp ett album med bra bilder på klassen..utmaning..
Så bli inte FÖR chockade om ni blir fotade :)




Ringen.

HUMOR VID GÅRDAGENS MIDDAG!



"GRIIIIS!!!!!"-syster



Lökringar..what's up?

Det var allt för denna gång, ha det bra så skriver jag ordenkligt en annan dag..Hejopp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: