jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

färger i en vind.

Kategori: Allmänt

det var kul att vara ute med Amanda, det blev lite bilder som jag kan slänga upp =) 

såg världens finaste kille på vägen också...='D min mage pirrade sönder.. hihi (han vet dock inte om ngt) 
det enda han vet är att jag tycker han är sjukt fin, inte mer än så...(a'

just nu mår jag bra, fortfarande lite pirrig i magen men det är bara en härlig känsla! ^^
tror jag ska kolla på "pocahontas" någon dag nu framöver, underbart bra film! fina låtar osv, men det är väldigt sällan man ser på den... synd! 

här får ni några fina bilder på mig och min kära vän Amanda! (och en bild på bästa katten Lennon!) 















snéa bilder.. upptäckte att jag skelar, inte kul att märka det så här! aja, med dom bilderna säger jag godnatt, jag ska försöka vrida tillbaka på dygnet igen efter sommarlovet..( lycka till Julia..) (a'


with love, Jullan!

Kommentarer

  • amanda säger:

    jadu, en av bilderna på mig var ju fin iaf.. :p

    2011-08-23 | 23:07:51

Kommentera inlägget här: