jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

lämna inga dörrar på glänt.

Kategori: Allmänt

det blev inte att åka till singsjön, men jag träffar dom ändå imorgon...då ska pontus, jag och sanna åka till slandrom för att kolla på en konsert som mamma och micke ska ha uppe hos havtorns-tina =) 
det kommer bli jätte kul! särskilt eftersom Pontus just har skaffat körkort...då kommer han köra =D 
wihoo...

nu till tråkiga nyheter...jag måste klippa av mig mitt långa hår! =O 
pga av mycket mjäll, jag kommer inte åt att fixa till det så jag måste skaffa samma frisyr som jag hade senast i 5an..=/ 



visst, jag passade i det, men jag kommer sakna mitt långa hår som fan!! 
men det blir nog bra i slutändan... hoppas jag! 
det kommer ju bli en liten skillnad iallafall... kommer ju synas utan tvekan..=P 

nu ska amanda komma hit så ska vi gå på en prommis ^^ 

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: