jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

Slandrom.

Kategori: Allmänt

var på spelningen i Slandrom, mamma och Micke gjorde jätte bra ifrån sig tycker jag! 

Sanna, Pontus och Petter hämtade upp mig i Brunflo så dunkade vi musik dit, dom droppade oss och sen så åkte dom. eftersom Pontus nyss tagit körkortet vill han ju knappt kliva ut ur bilen...han är grym på att köra! =)

så var jag och Sanna uppe hos Havtorns-Tina och först fikade och sen lyssnade och filmade..dom var jätte bra! 
sen var klockan ungefär halv tio och Pontus och Petter hämtade oss igen, när vi stog i hallen började vi snacka om dockor och varför Sanna är så rädd för en viss docka. dom märker inte att jag smiter iväg och hämtar den dockan, så jag ställer mig bakom henne och håller fram dockan i hennes ögonvrå. när hon ser den flippar hon ur totalt! skriker och skrattar..hon blev livrädd! 
hon skrattade så mycket så att hon grät till slut <3

histoien om bilresan hem får ni veta när jag har fått bilden ifrån den av Sanna! (haha jag lukar fortfarande Petter på armen) ='D

Pontus, Petter, Sanna... om ni mot förmodan kommer läsa det här så vill jag bara att ni ska veta en sak..
jag älskar er! ni är som bästa morbröder och moster man kan få!! =) pusspåer! <3



with love, Jullan!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    I loooooove you toksöttroll!

    2011-08-28 | 03:16:16
    Bloggadress: http://twitter.com/sannagavelin
  • kissie säger:

    Stört fint blogginlägg yhaoo, shit asså jag är fett blond xddxDddxdadewefwnfwgtw ▼

    2011-09-07 | 19:46:30
    Bloggadress: http://kissies.se

Kommentera inlägget här: