jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

8/12-11

Kategori: Allmänt

idag har det varit en bra dag, först var jag (såklart) på skolan =)
vi gjorde väl inget speciellt idag, slöjd..(vilket är så sjukt jävla tråkigt så man vill gå och dö bara man tänker på det)
sen något annat...jag har till och med glömt! så kul var det på skolan idag! =P

sen tog vi i bandet bussen in till stan, för vi skulle möta Astrid på bowlinghallen..=)
de två första gångerna fick jag noll poäng..så jag gick och skulle fixa "kanter"..xD
men han som jobbade där sa att jag var för gammal för att kunna använda dom, att dom skulle gå sönder..=(
så jag fortsätte spela utan dom....då hände det sjuka.....jag fick en strike!!! =D
STOLT! ='D

sammanlagt fick jag 3 strikeS och några spareS också...minns dock inte så bra...men på andra omgången vi körde, på 10:nde slaget gar man ju tre chanser på sig...då fick jag en strike och en spare...haha jag blev helt lycklig då!! =D
sen gick vi och käkade på kebab baren...länge sen sist jag var där kände jag!
jag är fortfarande mätt som fan!! =P

just nu sitter jag uppe vid datorn, ska väl snart krypa ner i sängen och försöka sova =)


pöss!
with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: