jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

du orsakade mig fysisk smärta, var det något mer du ville?

Kategori: Allmänt

Vissa människor inser verkligen inte hur ont det kan göra via saker dom säger eller gör. Oavsett om du gillar mig eller inte så är det du gjorde fel, det måste ju till och med du förstå? Du säger att du är för korkad för att förstå, men jag vet att du inte är så dum egentligen. Att du var trött är inte heller en bra anledning att göra som du gjorde. Oavsett om du nu var trött eller om du hade varit full, skulle jag bli lika sårad oavsett. Du vet att jag gillar dig och jag vet att du vet bättre än du säger att du gör. Du vet vem du är, jag vill bara säga en sak..tyvärr så tycker jag sjukt mycket om dig och jag har inga krav alls...Det enda jag önskar att du kan bättra dig med är att du håller dig till en tjej i taget..hur stora "behov" du än för tillfället må ha. Det tror jag faktiskt att även du klarar av? Jag tror aldrig jag blivit så ledsen som jag blev igår, jag grät nonstop i säkerligen en och en halv timme, även idag på skolan..Jag tänker på dig hela tiden, det går inte ens två minuter utan att jag tänker på dig, vare sig jag vill eller ej. Tyvärr är det så att den man minst får gilla, är den man faller för.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: