jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

It's friday night.

Kategori: Allmänt

Fick se biologiprovresultatet idag, fick godkänt! =D Det är typ första NOämnet jag slipper göra omprov på för att få godkänt..=p

Just nu sitter jag vid datorn hemma hos mor min, har Sanna bredvid mig som har sin egen dator i knät. Vi har vårt egna lilla lan här hemma pga att jag inte kunde gå till briggen..;)
Haha jag sitter och spelar en massa zombiespel som man får super panik av, jag är just nu helt stressad! =')

Jag skriver ifrån min iPod just nu..tänkte lägga upp någon av bilderna som togs här om dagen på skolan..som inte gick på datorn..vilken fortfarande är paj...=/

Wellwell..här kommer bilderna då...
Rejäl jävla bildbomb!!

•WITH LOVE, JULLAN!•

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är söt

    2011-12-11 | 18:22:16

Kommentera inlägget här: