jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

LOV!

Kategori: Allmänt

fyfan vad härligt!
idag var en soft dag..dock väldigt nervös också! =/

gick till skolan..höll på att frysa öronen av mig på vägen dit, sen bytte jag och Julia julklapp med varandra. =D
hon fick ett spakit av mig..det var typ badgrejjs =)
Jag fick ett pussel av henne..först blev jag lite chockad..ååh tänkte "what the fuck, ett pussel?" sen så såg jag motivet och jag blev hekt lycklig!! haha det var en HUNK! =D =D
haha..hon känner mig! det gör nog förvisso alla i klassen vid det här laget..(a' hehe...jag är ju som jag är =)
jag blev jätte glad iallafall!
och inte förns idag har jag kännt julkänsla! =)
but now it's here! =D
loooove it!

sen så var det uppvisning på iogt..en massa sån, dans och typ skämt? =P
en kille som sjöng fick mig att gråta..det var så oväntat atthan skulle sjunga där och då, så jag tror nog alla blev chockade! =) (vill inte skriva namn här, vet inte om han vill det.)  Men GRYMT var det!! =D

sen så kollade vi på Astrid Lindgrens jul, år en clementin och fick nya busskort..sen betygen....=)
jag är faktiskt jätte nöjd! =D
MVG i bild
VG i Engelska, Svenska, histora, och ett till so ämne..(minns inte så bra för tillfället och jag är för lat för att hämta det och kolla hur det ligger till..)
sen fick jag IG i teknik..men det fixar jag sen. =)
resten fick jag Godkänt i!! =D
jag är sjukt nöjd! =)

sen så fick vi gå hem =)
sen domnade jag i soffan..däckade nästan direkt..haha helt slut! =')
men det förtjänade jag..lätt! =D

nu sitter jag och lyssnar på musik..(a'
life's good! =D
http://www.youtube.com/watch?v=yXQViqx6GMY

vi får se om jag skriver mer innan Jul...om inte så ska ni ha en underbar julafton!!!


GOD JUL!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: