jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

min dag i bilder..

Kategori: Allmänt

idag har det gått ganska bra på skolan!
fått tillbaka en del resultat på prov och uppsatser och så vidare =)
men jag hade inte så mycket att göra, det mesta var redan klart, så jag passade på att ta sjukt många bilder..så om ni inte orkar kolla på (ungefär) 22 bilder..så hejopp! ;)

Mot skolan!

Moa på morgonen

Julia

sen hade vi B-språk..jag hade Svenska då.

efter det hade vi matte..

Sofie.


Julia på matten. damn, jag vill ha hennes hår!

egopic..=P

Sofie och hennes penna? =P haha, tror att hon försökte hålla för kameran..=)

egopic igen..=P

Efter matten hade vi Engelska =)
STOLT!!! =D

sen hade vi lunchrast..bilden är från att jag och Sofie väntade på Moa och Julia. =)
men dom var i bibblan, så vi gick dit..

den bilden tog Moa =D
HAHA, jag var tuuuung ;)

gymnastik..

mot svenskan.

finns inte ord att beskriva den här bilden! xD
jag och Sofie! ='D

åter igen..STOLT!!! =D

sen var dagen slut

till sist..en bild på min vardag. =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: