jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

skolan..

Kategori: Allmänt

just nu sitter jag i datorsalen med min klass, vi har teknik men jag tror att alla är klara med uppgiften, så ingen har något att fokusera på..=)
det är soft, sitter och lyssnar på musik, facebook och skriverpå bloggen..life's good ;)
sitter bredvid Sofie som vill gå här ifrån..lite lätt less tjej =')

jag har gått runt med Moa, Julia och Sofie och tagit lite rand0m bilder idag..lägger upp en bildbomb senare ikväll =D

nu är jag så obeskrivligt glad, fick just reda på att jag klarat av omproven i matte..så iår får jag godkänt i matten!!! =D =D =D
LYCKLIG FLICKA!!! =DD

ASDASDASDASD

nu ska jag logga ut härifrån..har inget mer att få sagt för tillfället..förutom ett filmtips!
vi såg en film idag på förmiddagen, den hette "Sandor/Ida"
orkar inte förklara vad den handlar om för tillfället..men bra är den! ^^

with love, Jullan!

Kommentarer

  • Joel säger:

    GRATTIS :)

    2011-12-06 | 15:12:51

Kommentera inlägget här: