jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead.

Kategori: Allmänt

städar, städar, städar...det är inte ett dugg kul! =/
fast nu är det faktiskt inte så mycket kvar! =)

imorgon ska jag, mamma och Micke gå på stan..tror jag iallafall. handla julklappar troooor jag  =))

snart är det söndag..fjärde advent..då ska jag hem till pappa igen, det ska bli kul!
tror faktiskt (chockande nog) att jag städade mitt rum innan jag åkte därifrån, så jag lär ju ha ett hemtrevligt rum då jag kommer hem iallafall! =D
känns bra..känns superb! ^^

nu sitter jag på golvet, tar en kort paus från julstädandet, lyssnar på musik..hittar dock inget bra nytt..så jaa..det är inte så jätte kul..men jag är på helt bra humör ändå! =D

igår var det ungdomscafé..vi har under hela denna terminen samlat på oss lotter som man vunnit i tävlingar osvosv...igår hade vi då lottdragning..jag hade flyyyt!
jag vann 120 kronor, en cocacola och två godispåsar! =D
jag har typ aldrig vunnit något tidigare..så jag blev helt glad!
Amanda kom tvåa och Julia kom trea..resten som inte vann alls, fick en polkagris som tröstpris..=')
haha..ååh, jag blev jätte chockad iallafall! =)
life's good! =D

Nu ska jag gå och städa vidare..lyfta på mitt feta arsle och göra någon nytta här i livet..inte bara nu...utan allmänt.
i högsta grad gör man aldrig någonting vettigt...som att hjälpa till här hemme eller sånt..
nu fick jag det att låta som att jag tänker ändra på det, vilket aldrig kommer att ske, tyvärr...jag är för lat för att göra sånt ^^ hahah..jag gör bara saker ingen annan tvingar mig till, som jag själv vill eller tycker är roligt...
fast som i nuläget så Måste jag städa...=/

en underbart skön låt får ni också....

http://www.youtube.com/watch?v=BiWYh5SWjKA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: