jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

tjululululuulululuu ^^

Kategori: Allmänt

damn, jag har tråkigt!
jag borde gå ner på mitt rum och typ dö...men jag är för lat ;)
haha nerå nu lät det som att jag var hur deppig som helst, vilket jag defenitivt inte är!
tvärtom så är jag på ett sånt damphumör man bara kan bli!! hehee...3:)

idag har det varit en bra dag..ganska jätte soft! =)

HEMKUNSKAP - bakade papparkakor, som smakade lika illa som om dom just skulle kommit ut från en apstjärt istället för en ugn! xD
SO - kollade vidare på en film som handlar om några hinduer (tror jag) som ska klå några britter i ett bollspel =P
LUNCH - våran förra lärare Olle Näslund kom på besök till skolan, så han och Morgan satt med mig, Sofie, Moa och Julia på lunchen =)
BILD - Jag, Moa, Julia, Sofie, Anna, Jacke och Putte är i en grupp på bilden (förlåt om jag glömt någon!!!) som har spelat in en film, så idag fixade vi ljud på den..vi kommer nog att bli klara nästa vecka =)
MATTE - vi hade prov i biologi på den lekitionen, om ögat...hoppas och ber till gud om att jag lyckades med det!
ENGELSKA - vi började kolla på filmen "the wave"...den sög =/

sen slutade vi..=)

nu ska jag spela datorspel med mina småsystar..pusspuss ^^



with love, Jullan!

Kommentarer

  • RogerAsd xD säger:

    Die Welle, är ju bra den visar ungefär hur naiv och lätt hjärntvättad folk är.

    2011-12-07 | 17:49:00

Kommentera inlägget här: