jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

19 December 2011

Kategori: Allmänt

haha, idag har varit en minst sagt konstig dag!
jag har haft hemkunskap hela dagen, så först gjorde jag och Sofie ett pepperkakshus...som inte alls smakade papparkaka.
Jag hör inte hemma i ett kök..kan verkligen inte baka! xD

sen på lunchen så skulle jag sno mjölk från Moa..men så droppade det från läppen så jag brast ut i ett asgarv..vilket gjorde att all mjölk jag hade i munnen for ut på dom som satt mitt emot mig. xD HAHA..en av dom var såklart Moa..hennes mjölk ju...='D

sen var det upp mot köket igen..=/
Då gjorde vi ett totalt misslyckat försök till ischoklad..konsistensen blev som kaffesump..och det smakade..bränt!
inget annat än bränt. Inte ens bränd choklad..=(
då är det illa!!!
då fick jag spunk..så vi gick =)
slutade vid två idag..igår vid halv två =)

imorrn och på onsdag ska jag engelska...hoppas bara vi ska kolla på någon julfilm eller så! =D
någon liknande lär det ju förmodligen bli!

Jag är dock helt avundsjuk på dom som får jullov imorrn..eller ahh, dom som får lov innan mig över huvud taget..;) xD haha..

Nu ska jag rita en stund hade jag tänkt..wellwell..Godnatt och så vidare! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: