jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

7.Senaste gången jag grät och varför.

Kategori: Allmänt

ojojoj...HAHA!

jag grät i torsdags...jag vet faktiskt inte varför..men jag satt ute i en busskur i två timmar och grät..=/
eller jo..JAG vet varför...men jag vill inte skriva det på bloggen..=P

men det är inte så ofta tårarna rinner..så mycket och så länge..jag mådde bra efteråt..så det är ett tips jag rekommenderar alla om....känner man sig ledsen/besviken/lämnad/ensam/retard..vad det nu än kan bero på..gå ifrån omvärlden..sätt dig på ngt sälle du får vara ifred och låt tårarna rinna..utan att bry dig om någon ser!

hellre det än att skära sig i armar eller ben!
det är mycket bättre att gråta..=')

jaja...jag är glad nu iallafall..=))

PUSS!
With love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: