jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

baby, you light up my world like nobody else.

Kategori: Allmänt

kan man gilla någon som är förbjuden att gilla? 
någon som man vet aldrig någonsin..hur mycket båda än vill, aldrig kommer kunna bli din? 
om man nu gillar denna förbjudna..vad ska man göra?
ska man sitta inne med sina känslor och inte låtsas om dom?
ska man berätta det för den personen hur man känner för att förmodligen få en diss tillbaka? 
ska man dissa den personen, aldrig prata med honom igen..för att se till att känslorna inte gör allt för ont? 

fan jag hatar kärlek..när man minst av allt vill ha känslorna, det är då dom kommer...=/
jag behöver inte det här just nu! 

jag villa vara singel! UTAN att känna en jävla massa skit...för i slut ändan är det ändå alltid jag som blir ledsen.
DAMN! =(


jaja..till något helt annat..JAG HAR LOCKKIGT HÅÅÅR!!! ='D 
haha..några egopics nu..varnar känsliga läsare..;)

okej det kanske inte syntes så bra som jag trodde..=P 
jajaaa..jag orkar inte skriva mer nu..om ni undrar något om det här (lite deppiga) inlägget så kan ni ju fråga mig..=) 

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: