jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

I love you, but I don´t know what to say

Kategori: Allmänt

klent med uppdateringar från min sida...jag vet..förlåt! 
har fullt upp just nu..idag fick jag hjälp med matten, vi hade besök, rep i hemmet, kollat på filmer..både pelle svanslös och några avsnitt av "fixat" =)

nu i veckan är det också fullt upp...typ!

måndag- skridskor..=( jag är sämst på det!! BLÄ! 
tisdag- vara barnvakt..
onsdag- BIO!!!! breaking dawn!!! =D 
torsdag- ungdomscafé! =)
fredag- skridskor igen...
jag hoppas dock att jag ngn av dessa dagar kommer kunna vara med en viss kompis..(a'
haha

just nu sitter jag och lyssnar på Stevie Wonder-for once in my life! =D 
ska sova snart...tidig morgon imorgon...

godnatt <3!
With love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: