jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

I need you to love me..no one else but You!

Kategori: Allmänt

jaaaaa.....just nu mår jag jätte bra! 
saknar dock en massa personer...min morfar med familj...saknaden för dom är stor!! 
jaja...jag träffar nog på dom snart! =) 

fick just reda på att jag ska fira jul hemma hos farmor iår..så kommer min faster också vara där!! =D
hon bor i Stockholm sen snart 16 år tillbaka...så det är inte så ofta jag träffar henne heller..=/ 
MEN SNART SÅ!!!! =D
åååååhh...tänk den varma julen...man hör den sprakande brasan..man hör julmusik i bakrunden..familj och släktingar är pratglada..julgranen är fin...julgodis..behöver jag ens säga mer? 
det enda som fattas nu är snön! D=

vafan händer?!
det är typ mitten av november...uppe i Östersund...men ingen snö?! =O 
något är såååå så så fel!!! 
bara jag får fint snöfall till jul så är jag glad...och inte bitande kyla...lagom ska det vara ^^ 
det där var typ min dröm just nu =D

nu ska jag fortsätta lyssna på musik..rita..tror jag ^^ 
vem dock inte vem jag ska rita idag.....(a' 
får väl se vem som blir mitt offer...;)
kung låt...tipsad av en kung vän. ^^ 
hejopp! 

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: