jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

4.En person som jag inte kan leva utan

Kategori: Allmänt

det är faktiskt många!! 
väldigt många! 

men mina päron är nog dom jag skulle drabbas hårdast av om dom försvann..världens bästa föräldrar i världen! (enligt mig) (a'

min mor: sjunger underbart fint, städar bra, du är hjälpfull och a loving and caring mother! 
en sak som du blir på dåligt humör av: när jag inte städar fast du sagt åt mig gång på gång ;)
jag liknar dig på munnen, näsan och rösten...och (på gott och ont..) din flummighet! 
jag älskar dig mamma! <3!

far min: kör bil som en gud, sladdar helt grymt, gillar rock och sån bra musik..typ metallica och lok..du är bra på att hjälpa en med läxor..speciellt med matten! 
en sak som du blir på dåligt humör av: när du betalar räkningar bör man hålla sig borta! ;)
jag liknar dig på ögonen, sättet jag går på..och samma som mamma..humorn och flummigheten! 
jag älskar dig pappa! <3!
DESSUTOM: så har ni valt underbara bonusföräldrar åt mig! ^^ <3

Lina: lärt mig att skriva på ett bättre sätt och fått mig att gilla att läsa! tack <3

Micke: lärt mig att spela gitarr och att om jag är hungrig får jag ta vad jag vill i köket..;D tack! <3
mamma <3
pappa <3

micke <3

lina <3
with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: