jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

among the fields of barley

Kategori: Allmänt

gårdagen var kung! 
idag var det kul.
imorrn kommer bli ännu bättre ^^

På so:n idag kollade vi vidare på en film som handlar om andra världskriget..jag grät hur mycket som helst! 
när dom drog ut småbarn för att skjuta dom mitt på vägen...för ingen som helst anledning..FY!! ='(
vi fick en bok som heter "...om detta må ni berätta...", jag ska läsa den så fort jag vill lipa!
jag tror jag har läst den innan..är nästan säker på att pappa har haft den..eller har
finns väldigt hämska bilder i den...='/



ursäkta färgen..har en rosa lampa...tänkte inte på det..men man ser ju ändå vad det är på bilderna.


just nu lyssnar jag på "rehab" med Amy Winehouse...sjuuukt bra låt! 
älskar den, för jag kan bara sjunga mörkt...typ.
sååå..den är bra ^^

jaja...ska plugga vidare nu... läsa igenom vad jag skrivit på engelsan..bland annat =) 

with love, Jullan!

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Vi har den boken, du har säkert bläddrat i den i Singsjön då du var mindre

    2011-09-25 | 21:47:46
    Bloggadress: http://twitter.com/sannagavelin

Kommentera inlägget här: