jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

äntligen lördag!

Kategori: Allmänt

nu är lördagen över, jag har inte gjort mycket alls =/ lite tråkigt men..
imorgon ska vi kl 15.00 åka ner på jaktmötet i byn..då ska jag med och se om min sommarflirtare är där.. ;D
senare på kvällen ska jag hem till mor min igen..det bli säkert kul! =)

tror jag har bestämt mig vad gäller mitt hår... jag TROR att jag ska klippa av det...men kanske inte helt den här gången, för när jag kollar på bilder från den tiden som jag hade kort hår så tycker jag att jag såg rund ut i ansiktet...och det vill jag inte ska hända igen! så det kanske blir axellångt och sen när jag har avvant mig vid längderna så kanske jag klipper det mer... det får vi se då! 

nu ska jag försöka sova.. jag är jätte trött, saknar Lennon som en toka! 
kanske ska läsa lite..(a' duktig flicka man är..;D 

haha, kanske skriver efter jakt grejjen imorrn =) GONATT! <3

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: