jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

bradag! =))

Kategori: Allmänt

idag var jag på stan med Julia, Anna och Fia. först gick vi och åt strips och glass på donken, sen köpte jag en present till mamma eftersom hon fyller år imorgon, sen så gick vi till hemmakväll och köpte godis och två filmer..jag köpte twilight och eclipse.. för jag hade bara new moon innan (a' 
bästa ordningen jag hade känner jag ='D 
sen åkte vi hem... 

just nu ligger jag på min säng och lyssnar på California king bed..soft som fan! ^^

snart ska jag städa mitt rum och sen ska jag ut och inpregnera mina nya skor, det kommer bli jätte bra! 

här får ni en bild på mina nya skor 



jag älskar dom!! woho, partyyy..='D

nu luktar det choklad i hela huset för mamma bakar...fan jag blir ju frestad!! ;(

nu ska jag gå och städa lite..jag kanske skriver mer senare
with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: