jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

ensamtmys

Kategori: Allmänt

har städat klart nu...mamma och micke är uppe framför tven helt utmattade, jag...pigg som en lärka ;D

jag ska därför kolla på en film, "I am number four" får det bli =)
det blir bra det! 

imorrn har vi bild. det kommer bli kul för vi har (på förra lekitionen) gjort skissar på vad vi ska sen göra i lera...man skulle helst göra ett ansikte...eller nåt liknande... men jag frågade om jag fick göra något anorlunda och det fick jag! 
så jag ska göra två händer, armarna ihop och så "spretar" händerna xD 
haha...jag slänger upp en bild imorgon istället!!  det gick inte att förklara!! 

så imorgon ska vi (tror jag) börja göra dom i lera =)) 

wehååå...

nu ska jag slänga på filmen innan det blir försent...jag vill ju hinna sova lite också! (a'
gonatt!
with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: