jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

happylife ^^

Kategori: Allmänt

mmh, i södags var jag ju i stugan.. då var det jaktmöte där nästan alla i byn var. 
det var en som jag träffade i sommras där...han var inte så fin som jag trodde ;( 
haha skitsamma.. =D men det var ändå kul att veta vem han var! =)

idag gick jag och mamma på stan, jag köpte ett par Ed Hardy skor för 899 kronor och ett par lite tjockare stumbyxor för 159 kr =D känns bra, känns bra! =))

imorrn efter skolan ska jag gå på stan med en kompis, då ska jag köpa en present till mor min som fyller år på onsdag..=) 
sen när jag kommer hem så ska jag fixa med skorna! (jag har glömt vad det heter, men jag ska fixa så dom tål vatten lite bättre) 

det kommer bli super bra! =D

så imorrn kan jag slänga upp en blid på hur skorna ser ut =)) 

nu ska jag sova, det är svårt nog som det är att ta sig upp på morgonen...GO´NATT! 

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: