jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

just nu i mitt liv.

Kategori: Allmänt

sitter hemma på min säng med amanda som för tillfället spelar angry birds på min mobil..
kollar runt på lite olika bloggar osv osv..kom till min kusins blogg och höll på att dö! x'D 

haha jag älskar min kusin men hennes kompisar är ful som stryk ='D 
(Hannah, förlåt om du ser det här...men på bilden där din kompis är en äckelfjortis...är hon sjukt ful 
du vet ju vad jag tycker om fjortisar...<3)

lagomt förvånad man blir när man kommer tbx till skolan efter en awesome helg och upptäcker att ännu en kille har gått och blivit emo...huvva säger jag bara...HUVVA! 

så här kommer några fina bilder på mig och amanda där vi härmar snygga emos och fjÅÅrtisar......^^,


vackert, vacker värre....haha =') 
fy....
aja jag mår bra för tillfället..lärde mig btw att dansa i helgen..(med hjälp av en kung lärare) STOOOOOLT!
livet e gött! 

with love, Jullan!

Kommentarer

  • Lärare säger:

    Med duktig elev är det ingen konst att lära ut dans ;)



    Har haft sjuukt kul i helgen, hoppas det går att göra om :)

    2011-09-26 | 22:04:31

Kommentera inlägget här: