jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

livet genom en spegel..

Kategori: Allmänt

3 år: hon tittar på sig själv och ser en drottning.

8 år: hon tittar på sig själv och ser Askungen eller Törnrosa.

15  år: hon tittar på sig själv och ser en fet, finnig och ful tjej " mamma, jag KAN inte gå till skolan och se ut så här!"
20 år: hon tittar på sig själv och tänker "jag är för smal/tjock för kort/lång för spretigt/lockigt hår" - men bestämmer sig för att gå ändå.

30 år: hon tittar på sig själv och tänker "jag är för smal/tjock för kort/lång för spretigt/lockigt hår" - men bestämmer sig för att för att hon inte har tid att fixa till sig så hon går ändå.

40 år: hon tittar på sig själv och tänker "jag är för smal/tjock för kort/lång för spretigt/lockigt hår" - men säger "jag är åtminstone ren" och går ändå.

50 år: hon tittar på sig själv och säger "jag är" och går vart hon vill.

60 år: hon tittar på sig själv och påminner sig själv om alla människor som inte ens kan se sig själv i en spegel längre. Går ut och övervinner världen.

70 år: hon tittar på sig själv och ser visdom, skratt och förmåga- och går ut för att njuta av livet.

80 år: bryr sig inte om utseendet. Sätter bara på sig den rosa hatten och går ut för att ha kul ute i världen.

JAG TYCKER VI BORDE TA PÅ OSS HATTEN REDAN NU!!!

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: