jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

mitt rum..

Kategori: Allmänt

just nu sitter jag hemma i Slandrom, lyssnar på musik, chattar med roligt folk och lite sånt.

inatt sov Amanda här, när vi kom hem igår kollade vi på nya TV:en (2012), sen spelade vi piano och sjöng, käkade middag och kollade på film..
vi skulle kolla på Fucking Åmål men ljudet funkade inte på den.. så vi slängde på Snövit istället =')
men vi somnade i början av den så när jag vaknade till av hennes cpryck så stängde vi av och gick och la oss =)

idag gjorde vi engelska läxa och spelade piano och sjöng tills hon skulle hem, hon lärde mig "let it be" på piano =)
jag har övat hela dagen så nu kan jag den ^^

weiiii

har fixat hyllor till ny renoverade rummet också, så nu har jag lite ordning här iallafall =D
känns bra, känns bra!
sen ska jag ställa i ordning alla filmer på hyllorna, så det ser bra ut.. och senare sa jag kolla på twilight och dom...om dvdn funkar idag =P
vilket den inte gjorde igår, så då fick vi kolla på videofilmer (a' haha...

jaja, mitt rum kommer bli jätte bra! kommer trivas som fan! =D GRETT!!

mååååååånga filmer jao!

coooolaa!! <3

ha en bra lördag! 

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: