jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

Slandrom historien..

Kategori: Allmänt

för ett tag sen så skrev jag om när jag och Sanna var och kollade på när mamma och micke spelade i Slandrom..då sa jag att jag skulle lägga upp bilder från resan hem och berätta om det..(så fort som jag fått bilderna av Sanna..) 
glada nyheter!! nu har jag bilderna!!!! =D så NU ska jag berätta om bilresan hem! =))
först kom Pontus och Petter och hämtade mig och Sanna hemma hos mamma..
sen åkte vi en bit, lyssnade på musik och så..
sen behövde Petter pissa...haha så vi stannade mitt på vägen så fick han hoppa ut en snabbis.
medans så hade jag och Sanna nåt random samtal, garvade sönder så klart..och jag fick lite Trocadero (svaning) av Pontus..
när Petter var klar så åkte vi en liten bit igen, sen berättade Pontus om nån snubbe som hade vevat ner fönstret och kissat så...(medans han körde) 

sen så saktade han ner bilden, körde jätte sakta..klev ut  och sprang ett varv runt bilen, satte sig igen och körde iväg..som om det var det normalaste man kan göra! ='D
Sanna och jag undrade varför han inte körde fortare...(a' haha...
mmh..sen dunkade vi musik...jag och Sanna tog Petters axe och sprayade så pass mycket så det luktade parfym fabrik i hela bilen ='D
haha den tröjan luktade Petter länge efter det! =')
mm, sen var vi nästan hemma hos min pappa... där skulle dom droppa av mig.
men jag ville ha bilder på dom...så vi stog utanför mitt hus i typ 5 minuter bara för det (a' haha...

aah, det  var väl typ det!   roligt var det iallafall!! 


min fina morbror Petter! <3
min fina moster Sanna! <3

min fina morbror Pontus! <3


suddig bild på bästa Pontus och Petter! <3

haha, sött! väldigt glada killar!! ^^
love all of you guys! =))<3 

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: