jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

son of a preacher man.

Kategori: Allmänt

älskar den låten, galet skön låt! ^^

just nu sitter jag och lussnar på den, försöker få tag på pappa, facebook...
mmh mitt roliga liv i vardagen! ^^ 

imorgon är det jätte äcklig mat på skolan! (tycker jag) det är spya med fetaost...
egentligen är det typ vegetarisk lasagne. men det är inte gott.

när vi har genomlidit den maten så är det snart helg! ^^, 
kanske ska dra till stugan i Raftälven då..kanse tar med någon kompis också..inget planerat

men jag har bestämt att det ska vara bra väder..! =)

idag har vi tagit skolfoton, dom blev för en gångs skull ganska bra! =D 



9c = världens bästa klass! <3


jag =P



kompisbild på mig och världens bästa Amanda! den bilden tycker jag mycket om! =))

nu ska jag gå upp och hämta mig ett stort glas isklall cola ^^,

http://grooveshark.com/#/s/Son+Of+A+Preacher+Man/3GhHfd?src=5

with love, Jullan!

Kommentarer

  • amanda säger:

    sötnos <3

    2011-09-02 | 07:27:55

Kommentera inlägget här: