jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

You can tell the sun in his jealous sky, when we walked in fields of gold.

Kategori: Allmänt

just nu mår jag jätte bra!
livet leker..
ibland får man väl känna så också, eller hur? 

imorgon ska vi gå ut i skogen med sexorna...vi ska lära dom bland annat hur man ska klä sig i naturen, packa rätt, knivskola osv..
jag kan dock ingenting..jag kan inte ens sätta upp ett tält! xD 
men det ska nog gå bra ändå imorrn..

jag har försökt att lära mig allt..jag har läst det jätte mycket...men jag antar att jag inte är nån frilufts människa!
det är ju viss skillnad på att springa runt som man vill i en skog..än att ha tråkigt..

haha jag älskar att springa i skogen.. över stock och sten, alla rötter och träd..det är frihet för dom som inte kan flyga..då svävar man runt i skogen istället ^^

nu sitter jag som vanligt och lyssnar på "fields of gold" (den av alla där Suzanne Michelle sjunger) 
http://www.youtube.com/watch?v=iKQy07bSJrQ
den är bäst! 
mmh...jag kanske skriver imorgon igen..det lär ju märkas..^^,

with love, Jullan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: