jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

En skön låt text, den heter typ "ta plats" xD

Kategori: Allmänt

Oj, står jag ivägen? Förlåt, ursäkta mig, jag såg dig ej komma, jag hörde inte dig.
Tar ett steg bakåt, går till reträtt, du tar min plats nu, det känns ej rätt.

Men inte ska väl jag, men inte ska väl jag ta plats?

Nu står jag bakom dig, jag ser inte nåt, men tydligen räcker ej platsen du fått, då jag flyttar mig ännu mer tills nåt tar emot, hindret ser argt ut..jag hör ett hot.

Men inte ska väl jag, men inte ska väl jag ta plats?

Tar ett steg åt sidan.. men nej inte bra, för där står en tonåring som ber mig att dra. Jag bugar och bockar och tassar långt bort..står nu allra längst bort, är en tragisk sort.

Men inte ska väl jag, men inte ska väl jag ta plats?

Du skak upp mot väggen, jag får inte luft, känner mig instängd..det här är för tufft! Kryper ihop nu, jag syns inte mer, är ej ivägen för någon fler.

Men inte ska väl jag, men inte ska väl jag ta plats?

Nej nu får det räcka, nu får det vara nog! Vad håller jag på med? Min självkänsla dog! Går inte längre med på att stå sist i kön, ne nu är det dags att jag tar min lön!

För nu ska jag, för nu ska jag ta plats!
Ja nu ska jag, ja nu ska jag ta plats!

Yeeeahhyeeaaah..så passa dig nu!
TA PLATS!
Så passa dig, wooah




Ps..kameran fick gå lös..så lite egopics ahead! :)
Jag och mina super bra/stora trådlösa headset! ^^ tjoooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: