jullangullanmalmberg

lev livet medan du kan!

Only if you're lucky now

Kategori: Allmänt

Idag har jag bara latat mig..kollat på filmer hela dagen! Skönt som fan, en dag som alla behöver helt enkelt! =)
Kläderna som jag köpte passade helt bäst! =D yeey!
Idag hade mamma gått på stan med en kompis, när hon kom hem så fick jag en halsduk av henne! =D
Underbart!
Slänger upp bilder på hur kleeederna satt och på halsduken..=))
BTW..om du inte har så mkt att göra..sitter och lyssnar på musik eller what ever..sök på Ryan Adams..hans senaste platta, "ashes and fire" tror jag den heter, är huuur bra som helst!
Obeskrivligt skön musik iallafall!
Wellwell..

Kommentarer

  • elin säger:

    men hej smal! ge mig din maaage !

    Svar: Haha, driver du? x'D
    jullangullanmaalmberg

    2012-01-04 | 23:20:51

Kommentera inlägget här: